piątek, 13 grudnia 2013

Believe in yourself

Nie mogę uwierzyć, że tak wiele osób nie akceptuje siebie, pomimo tego, że w oczach innych ludzi wydają się idealne. Psycholodzy twierdzą, że główną przyczyną jest to, że w dzieciństwie nikt nie uświadomił nam, że każda z nas jest wyjątkowa. Wmówiono nam, że nasza wartość zależy od tego czy jesteśmy ładne, szczupłe, popularne. Nasze poczucie wartości gwałtownie spada gdy usłyszymy niemiłą uwagę na swój temat. Musicie wiedzieć, że ideały nie istnieją! Dlaczego? Powód jest jasny i zrozumiały, każdemu podoba się coś innego. Dlatego nie należy zaprzątać sobie głowy opinią i pokochać siebie z wzajemnością!


Spoglądając w lustro, nie skupiaj się na tym, czego u siebie nie lubisz. Skup się na swoich atutach, na tym z czego możesz być dumna. Pamiętaj, każdy ma w sobie coś pięknego! 

Daj sobie prawo do błędów. Coś poszło niezgodnie z planem? Wyciągnij z tego stosowne wnioski zwyczajnie zapomnij o porażcePrzypomnij sobie o wszystkich sytuacjach, które zakończyły się na twoją korzyść, o twoich sukcesach i osiągnięciach. Bądź dla siebie wyrozumiała. Wcale nie musisz być pod każdym względem idealna, pomyłki zdarzają się każdemu. 

Naucz się znosić krytykę. Gdy nie wierzymy w siebie, nawet najmniejsza krytyka od razu głęboko zapada nam w pamięć. Czasem wystarczy, że ktoś krzywo na nas spojrzy, a już odbieramy to jako obrazę. Zupełnie niepotrzebnie. Być może przyjaciółka nie miała nic złego na myśli twierdząc, że sukienka źle na tobie leży. Nie bierz każdej uwagi od razu do siebie.

Nie wyolbrzymiaj problemów. Zamiast myśleć: „Nic z tego nie wyjdzie”, powtarzaj sobie: „Uda mi się”. 

Sama sobie podcinasz skrzydła, bo z góry zakładasz, że nic ci się nie uda. Tymczasem wystarczy zmienić podejście, by sobie zaufać. Najlepiej wykreśl ze swojego słownika terminy, takie jak: „Nie mogę”, „Nie dam rady”, „Nie uda mi się”


time
Mam nadzieję, że udało Wam się dotrwać do końca mojej paplaniny i choć w małym stopniu zmieniło się na lepsze Wasze podejście do swojej osoby ♥

PAMIĘTAJCIE. WIARA W SIEBIE JEST KLUCZEM DO SUKCESU!

23 komentarze:

  1. Oj tak. Kiedyś tej wiary w siebie mi brakowało, dziś jest inaczej. Choć nie ukrywam, że czasami wątpię w siebie swoje umiejętności. Nie do końca może akceptuję jeszcze siebie, ale walczę z tym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od niedawna coraz bardziej zaczynam wierzyć w siebie! Odstawiac innych zdanie na bok! Dziękuję za tego posta ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny wpis ;) cudowny blog bardzo ładnie wygląda :)
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dziś chyba przestane narzekac i bede patrzec na moje zalety a nie wady :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądre słowa, choć trudne w realizacji ;)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio za często skupiam się na swoich niedoskonałościach. Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. twoje posty to na pewno nie paplanina a co do tematu postu masz racje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny post. Daje wiele do myślenia.
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mi też jest ciężko uwierzyć, że tak wiele ludzi samych siebie nie akceptuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapamiętam to :)
    Zapraszam do siebie: http://usualtenn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przejrzałam kilka postów i muszę napisać, że bardzo podoba mi się twój blog, widać że dużo pracy wkładasz w bloga i nie piszesz na siłę. Z chęcią będę tu zaglądać. ; )

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałoby mi się ;cc Jestem osobą, która siebie nienawidzi xd

    ♠ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. mi wlasnie glownie blog pomogl w zaakceptowaniu samej siebie : )

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. W 100% się z Tobą zgadzam!
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobre slowa! Coz oraz czesciej spotyka sie wlasnie takie przypadki...

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie! Masz rację wiara w siebie jest kluczem do sukcesu!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  17. W pełni się z Tobą zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze!
W miarę możliwości odwdzięczam się za każdy z nich.
Na pytania odpowiadam pod komentarzem :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go. Istnieje szansa, że odwdzięczę się tym samym!
Pozdrawiam Claudia <3