piątek, 1 listopada 2013

Inspiracje

W ciągu ostatnich dni moje samopoczucie uległo znacznej poprawie. Spędziłam dużo czasu poza domem, ze znajomymi, to zawsze sprawiało, że na mojej twarzy pojawiał się uśmiech. Poza tym pogodziłam się już z byciem singielką, to nie takie straszne jakby się mogło wydawać. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak cieszyć się długim weekendem! Ostatnio mam małe problemy z internetem, nie wiem czym są spowodowane, ale niesamowicie mnie irytują. Oprócz tego nie posiadam żadnych zdjęć, które są warte opublikowania, dlatego dzisiaj mam dla Was garść inspiracji. Wszystkie osoby, które chciałyby śledzić mnie na instagramie zapraszam na nowy adres instagram.com/cl666a . Moje stare konto jest nieaktualne. Zapomniałam hasła, zdarza się :)


 Postanowiłam, że pod każdą notką będę publikować pięć linków do waszych blogów. Wystarczy skomentować najnowszy post oraz zostawić lina do swojego bloga. Zaczynamy od teraz!




7 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze!
W miarę możliwości odwdzięczam się za każdy z nich.
Na pytania odpowiadam pod komentarzem :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go. Istnieje szansa, że odwdzięczę się tym samym!
Pozdrawiam Claudia <3