piątek, 2 sierpnia 2013

Wakacyjna rutyna

Dzisiejszy dzień spędziłam tak, jak każdy inny w ostatnim czasie- mianowicie ze znajomymi poza domem . Wczoraj  nie pisałam, ale ostatnio nie dzieje się u mnie nic ciekawego. Szara, zwykła codzienność. Zazwyczaj wstaję około godziny 11, ubieram się, maluję i prostuję włosy. Potem jem coś na szybko i wychodzę na osiedle.  Dobrze, że tam nie ma miejsca na nudę :) Mimo upałów i śladów ugryzień po komarach kocham wakacje! Mam dla Was jeszcze kilka zdjęć zrobionych nad morzem.



1 komentarz:

  1. Fajne zdjecia :D
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze!
W miarę możliwości odwdzięczam się za każdy z nich.
Na pytania odpowiadam pod komentarzem :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go. Istnieje szansa, że odwdzięczę się tym samym!
Pozdrawiam Claudia <3