środa, 28 sierpnia 2013

Pozytywne strony blogowania

Każda otaczająca nas materia ma dobre i złe strony- wady oraz zalety. Każda podjęta przez nas decyzja może być dla nas korzystna w skutkach bądź też nie. Gdy miałam 14 lat zdecydowałam, że zacznę pisać bloga. Jest to dokładnie ten sam blog, którego czytacie w tym momencie. Oczywiście z łatwością można zauważyć że aktualną aktywność na zaczyna się od marca. To dla tego, że wielokrotnie modyfikowałam treść bloga, równie często usuwałam wszystkie posty i zaczynałam pisać od nowa. Jednak tym razem nie zamierzam robić niczego w tym rodzaju. Dlaczego? Powód jest prosty- blogowanie ma wiele pozytywnych stron, które zaczęłam dostrzegać dopiero po pewnym czasie.
Dzielenie się przemyśleniami oraz wyrażanie własnego zdania, mimo iż często spotyka się z falą krytyki jest niezwykle istotne. Żyjąc pod dyktando innych podporządkowujemy im swój czas i potrzeby, do których każdy ma przecież prawo. Dzięki swobodnemu stukaniu w klawiaturę i pisaniu tego co przyjdzie nam do głowy, możemy zjednać sobie odbiorców, którzy mają te same bądź podobne poglądy. W ten sposób możemy zyskać nowe znajomości, które z biegiem czasu mogą przerodzić się w przyjaźń. Blog może stać się odskocznią od codzienności. Często nie pozwala popaść w rutynę, ponieważ w jakiś sposób motywuje do robienia ciekawych rzeczy, którymi można się podzielić z czytelnikami. Pełni funkcję pamiętnika, szczególnie gdy ktoś prowadzi bloga od dłuższego czasu. W mroźne zimowe wieczory, gdy wszystkiego się odechciewa, można zasiąść przed komputerem i powspominać miłe chwile opisane w postach, obejrzeć zdjęcia z przed kilku lat, zatrzymać się na chwilę i zobaczyć ile się zmieniło przez ten czas.
Formułowanie wypowiedzi pozwala nam doskonalić język. Ale mimo wszystko pisanie bloga jest o wiele przyjemniejsze niż wypracowań pisemnych do szkoły.




A czy Wy dostrzegacie pozytywne strony blogowania?

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł na posta. :) Ja się ze Wszystkim zgadzam :D
    może obserwujemy?
    http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pisanie bloga ma same pozytywne strony! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na posta! :3 Blogowanie ma naprawdę wiele pozytywnych stron, od poznawania nowych osób, po kreatywne spędzanie czasu ;)

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze!
W miarę możliwości odwdzięczam się za każdy z nich.
Na pytania odpowiadam pod komentarzem :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go. Istnieje szansa, że odwdzięczę się tym samym!
Pozdrawiam Claudia <3