środa, 14 sierpnia 2013

Colored nails

Za nami już prawie połowa sierpnia. Jeśli mam być szczera nie śpieszy mi się z powrotem do szkoły. Ale jedną z  jasnych stron tej sytuacji jest to, że idę do nowej szkoły. Póki co nie mogę na nią narzekać, bo zwyczajnie nie wiem jak tam jest. Będę teraz uczęszczać do technikum, do klasy o profilu informatycznym. Ale skończmy już ten nieprzyjemny temat! 

Jutro czeka mnie wypad nad jezioro! Nareszcie oderwę się trochę od codzienności. Natomiast w piątek czeka mnie kolejna sesja zdjęciowa. Tym razem będą to profesjonalne zdjęcia robione u fotografa. Już nie mogę się doczekać!

5 komentarzy:

  1. Ładne pazurki. :P
    Czekam na efekty sesji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, nie mówmy o szkole, jeśli nie musimy:)
    Pazurki mrraśne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten r różowy lakier *o*

    Obserwuję.
    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne lakiery :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze!
W miarę możliwości odwdzięczam się za każdy z nich.
Na pytania odpowiadam pod komentarzem :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go. Istnieje szansa, że odwdzięczę się tym samym!
Pozdrawiam Claudia <3