poniedziałek, 29 lipca 2013

We can do anything we want! Live it up.

Nad morzem jest cudownie, ale jednak nie ma to jak w domu! Mimo upału cały dzień spędziłam gdzieś poza domem. Zwyczajnie stęskniłam się za znajomymi. Wakacyjna atmosfera sprawia, że spędzamy ze sobą więcej czasu. Zdecydowanie wpływa też na lepsze samopoczucie. Mimo, że wiele osób narzeka na gorąco ja jak najbardziej cieszę się,że jest akurat tak a nie inaczej. Zwłaszcza, gdy przypominam sobie , że na przełomie kwietnia i maja tego roku na ulicach wciąż zalegał śnieg. Brr!  Jutro postanowiłam wybrać się do CCC i upolować coś fajnego na wyprzedaży. Do końca lipca zniżka 40% ! A teraz powoli układam się do snu i życzę wszystkim Dobrej nocy!


Ps. Uwielbiam burze zwłaszcza nocą, a Wy?

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze!
W miarę możliwości odwdzięczam się za każdy z nich.
Na pytania odpowiadam pod komentarzem :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go. Istnieje szansa, że odwdzięczę się tym samym!
Pozdrawiam Claudia <3