niedziela, 14 lipca 2013

Wakacje w Sławie

Witajcie Kochani! Właśnie wróciłam ze Sławy, gdzie spędziłam cudowny weekend nad jeziorem ! Mimo kapryśnej pogody oraz nie zbyt wygodnej kwatery bawiłam się doskonale. Niestety nie było tam dostępu do internetu, niekiedy nawet zasięgu. Z tej przyczyny post pojawia się dopiero teraz. Jutro imprezy ciąg dalszy, ponieważ planuję odwiedzić inne jeziorko, wraz ze znajomymi. Liczę tylko na słoneczną pogodę. Przecież należy wykorzystać, każdy wakacyjny dzień najlepiej jak się da! Przywiozłam masę zdjęć. zapraszam do obejrzenia kilku z nich!





2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze!
W miarę możliwości odwdzięczam się za każdy z nich.
Na pytania odpowiadam pod komentarzem :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go. Istnieje szansa, że odwdzięczę się tym samym!
Pozdrawiam Claudia <3