niedziela, 5 maja 2013

Tonight we should be more than friends

Hej! Dość długi czas nie pisałam nic na blogu, nie wiem od czego by tu zacząć, więc najlepiej zacznę od początku. Egzaminy okazały się banalnie proste, teraz tylko czekam na wyniki. Natomiast jeśli chodzi o majowy weekend, nie potrafię obrać w słowa tego jaki był cudowny! Spędziłam cztery dni nad morzem  . Każda noc= impreza. Pogoda nie należała do najlepszych, ale najważniejsze że byli ze mną znajomi. Nie zapomnę spacerów brzegiem plaży, turlania się po piasku, wypadów na miasto, ani tego co działo się w nocy w ośrodku. Po powrocie z nad morza spędziłam kilka dni w LW, na ogniskach imprezach i tego typu rzeczach. To był tylko przedsmak wakacji. Dziś gdy majowy weekend, lub raczej tydzień, dobiega końca na niebie pojawiło się słońce. Pewnie , gdy jutro będę musiała siedzieć do 15 w szkole pogoda zrobi mi ten sam numer. Ale mimo tego Było cudownie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze!
W miarę możliwości odwdzięczam się za każdy z nich.
Na pytania odpowiadam pod komentarzem :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go. Istnieje szansa, że odwdzięczę się tym samym!
Pozdrawiam Claudia <3