poniedziałek, 13 maja 2013

I wanna say I’m sorry but I’m really not.

Poniedziałek już za nami! Lekcje niesamowicie mi się dłużyły, zwłaszcza że trwały do 15. Ale pocieszam się myślą, że do weekendu zostało coraz mniej czasu. I co ważniejsze coraz mniej czasu do wakacji!  Większość dzisiejszego dnia spędziłam  na poszukiwaniu idealnej sukienki, ale w końcu się udało! Jest dokładnie taka jaką chciałam.  Pokaże ją w kolejnej notce. Teraz zaprezentuje Wam buty które wpadły mi w oko w ostatnim czasie. Co sądzicie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze!
W miarę możliwości odwdzięczam się za każdy z nich.
Na pytania odpowiadam pod komentarzem :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go. Istnieje szansa, że odwdzięczę się tym samym!
Pozdrawiam Claudia <3