poniedziałek, 6 maja 2013

Cause you’re amazing, Just the way you are

 Pierwszy szkolny dzień po dłuuugim majowym weekendzie. Brzmi okropnie prawda? Ale wbrew pozorom minął przyjemnie. Po egzaminach właściwie nie ma już nic do roboty. Cały materiał jest zrealizowany, więc zastanawiam się w jakim celu mamy jeszcze chodzić do szkoły. I tak nic nie robimy na lekcjach. Aż polubiłam szkołę :) Jutro mam 3 lekcje, cudownie! Nadal czekam na nowy telefon, tak czekam i czekam, wciąż nie mam czym robić zdjęć. Wizja kolejnych tygodni bez fona mnie przeraża.! A teraz ładnie się z Wami żegnam i lecę na spacerek. Miłego dnia!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze!
W miarę możliwości odwdzięczam się za każdy z nich.
Na pytania odpowiadam pod komentarzem :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go. Istnieje szansa, że odwdzięczę się tym samym!
Pozdrawiam Claudia <3