piątek, 10 maja 2013

Boy you looking like you like what you see

Moi Drodzy, zaczynamy weekend! Dzisiejszy dzień zleciał głównie na ćwiczeniu poloneza, ze względu na to,że 6 czerwca odbędzie się bal na zakończenie szkoły. Mam nadzieję, że we Wrocławiu znajdę odpowiednią sukienkę na tę okazję. Myślałam o krótkiej, obcisłej sukience, najlepiej czerwonej. Więc pierwsze co zrobię po przyjeździe to zakupy! Po szkole poszłam od razu do kosmetyczki, gdzie spędziłam nie mniej niż 3 godziny. Teraz powoli szykuję się do wyjazdu. Trochę inaczej wyobrażałam sobie ten piątkowy wieczór, w końcu dziś 18-stka kolegi. Tym czasem ja chodzę po domu i pakuję do torby ostatnie rzeczy na wyjazd, który czeka mnie z samego rana. Czas wziąć swój los we własne ręce i wyciągnąć z życia jak najwięcej! A i zbliża się ten czas, kiedy trzeba składać podania do szkoły. Ostateczną decyzję o wyborze szkoły średniej podjęłam kilka miesięcy temu, więc nie jest to dla mnie problem. A teraz rozstaję się z Wami i kończę pakowanie. Miłej nocy!


1 komentarz:

  1. Miłego szukania, co do sukienki to krótka, obcisła i czerwona nie uważam by była odpowiednia na BAL. ;) Poza tym będzie krępować Twoje ruchy więc jako osoba już studniówce proponuje postawić na coś luźny dół i długość przed kolana ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze!
W miarę możliwości odwdzięczam się za każdy z nich.
Na pytania odpowiadam pod komentarzem :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go. Istnieje szansa, że odwdzięczę się tym samym!
Pozdrawiam Claudia <3