niedziela, 7 kwietnia 2013

First day of spring

Szczerze mówiąc nie przepadam za niedzielami, mimo, iż jest to dzień wolny cały czas męczy mnie świadomość , że jutro znowu będę musiała iść do szkoły...  Zostały zaledwie 2 tygodnie do egzaminów! Chcę to mieć już za sobą. Dzisiejsza pogoda mile mnie zaskoczyła. Po raz pierwszy od niepamiętnych czasów zrobiło się ciepło i słonecznie.Nie zostało już  ani grama śniegu. Z tego względu wybraliśmy się z Kamilem na mały spacerek i shaki truskawkowe. Nie obeszło się również bez obejścia kilku sklepów.  Nareszcie zaczynam czuć wiosnę! Jutro sprawdzian z chemii, a ja oczywiście nic nie umiem, ale to już tak jakby norma. Nie mam pojęcia do czego ma mi się przydać chemia? Pod spodem umieszczam kilka zdjęć  moich i Kamila oraz lakieru, którego kolor wyjątkowo mi się podoba- Miss Sporty Quickdry nr 20.  A jak Wam minął dzień?

1 komentarz:

  1. Mam dokładnie to samo ! W niedzielę zadręczam się myślą że "jutro poniedziałek" !

    +Śliczne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze!
W miarę możliwości odwdzięczam się za każdy z nich.
Na pytania odpowiadam pod komentarzem :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj go. Istnieje szansa, że odwdzięczę się tym samym!
Pozdrawiam Claudia <3